poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Shopping - Kolekcje na jesień/zima.



Hej!
Jak już Wam wspominałam na facebooku, wybrałam się w weekend na małe zakupy. Jeśli chodzi o jakiekolwiek przeceny to jest ciężko, zależy to też od sklepu, ponieważ spotkałam się z osobnymi stanowiskami z przecenionymi jeszcze rzeczami. Do sklepów weszła już nowa kolekcja na jesień/zima.
Co głównie zauważyłam chodząc po sklepach? Wszędzie możemy spotkać się z takim dobraniem ubrań jak skórzana ramoneska, biker /worker shoes i koronkowa sukienka a wszystko to jest z dodatkiem ćwieków. Więc jeśli chodzi o kolejny sezon, będzie to nieco "ciężki" styl.
Jak dla mnie idealny:)

Ku mojemu zaskoczeniu, w galerii w której robiłam zakupy, został otwarty jeden z moich ulubionych sklepów - BERSHKA.
Oczywiście nie mogłam oderwac wzroku od czarnych balerinek ozdobionych ćwiekami (które niestety  okazały się na mnie zbyt duże :( ) czy wielkiej shoppingowej czarnej torby.
Z pewnością będę miała te rzeczy jeszcze na oku, chociażby na internetowych aukcjach!






A poniżej dodaję rzeczy, które udało mi się upolować :









Torebka H&M - 79,90















Bluzka H&M , rozmiar XS - 49,90
















Bluzka Bershka, rozmiar S - 59,90















Bluzka Bershka, rozmiar S (prezent od mojego chłopaka:)  )















Chusta Bershka - 34,90














Bluzka Top Secret, rozmiar S - 15,00 ! 
















Bluzka House, rozmiar S - 39,99














Bluzka House, rozmiar S - 39,99















Torba na laptopa Bershka - w wybranych sklepach w Polsce kosztuje grosze! ( i to dosłownie mówiąc)












+


Tak więc po dłuższych przemyśleniach, skusiłam się na bluzę z tej firmy. Jedni powiedzą, że kompletnie zwariowałam a innym pewnie się to spodoba, gdyż wiadomo, że ta firma nie należy do najtańszych. 
Pozytywnie zdziwił mnie fakt, że można dokonac zapłaty nie tylko poprzez Paypal, co rzeczywiście idzie na plus dla sklepu. Na chwilę obecną czekam z niecierpliwością na przesyłkę a gdy tylko ją dostanę to oczywiście pochwalę się nią tutaj na blogu!

Model, który wybrałam : OUR DEER

Link do sklepu : ALOHA FROM DEER



xoxo
Magz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz