czwartek, 13 września 2012

Aloha From Deer.





Hej!:)

Moja piękna, kwiatowa bluza z  Aloha from Deer ( jej nazwa: " Our Deer " )  jest już u mnie!
Po długim wyczekiwaniu, nareszcie mogłam ją zobaczyć na żywo i umiejscowić w szafie na dogodnym dla niej miejscu.

Jestem mile zaskoczona, gdyż do przesyłki, dołączona była także wizytówka firmy, którą z chęcią będę nosiła w portfelu z innymi kartami zniżkowymi :)

Bluza jest bardzo miła w dotyku a przede wszystkim ciepła, idealna na zbliżającą się tegoroczną jesień/zimę.
Z rozmiarem trafiłam idealnie, gdyż rozmiar S byłby zdecydowanie za szeroki w ramionach.
Miałam szczęście, ponieważ akurat trafiłam na dostawę regularnego towaru sklepu, gdzie dostępne były wszystkie rozmiarówki.

Nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła ją założyć na siebie i przede wszystkim zrobić w niej jesienną stylizację na bloga!
Bluzy polecam szczególnie osobom, które lubią się wyróżniać na co dzień i tym, które lubią unikatowe wzory na ubraniach, jakie proponuje firma Aloha from Deer.

Zdradzę tylko, że jedynym minusem sklepu jest to, że na przesyłkę czeka się średnio parę tygodni - do paru miesięcy, w zależności od ilości zamówień sklepu.






xoxo
Magz

2 komentarze: