środa, 5 września 2012

Bracelet Sun.




Witam ponownie!:)
Tak jak obiecałam, tak do Was wracam z drugą częścią dzisiejszej notki!
Dokładnie to, co widzicie na zdjęciu powyżej, przyszło dzisiaj do mnie w tajemniczej kopercie, którą mogliście zobaczyć wcześniej na blogu.
Bransoletki pochodzą od BRACELET SUN , gdzie je zakupiłam.
Jestem pozytywnie zaskoczona, ponieważ bransoletki są naprawdę niesamowite!
Przede wszystkim powinnam wspomnieć o tym, że są solidnie wykonane i naprawdę wygodne w noszeniu.
Skusiłam się na 3 bransoletki:  z czaszkami oraz z krzyżykiem, gdyż coraz częściej możemy się spotkać z takimi bransoletkami w świecie mody :)
Osobiście, już przymierzam się do złożenia kolejnego zamówienia.
Z całego serca serdecznie Wam polecam BRACELET SUN!
Na grupie facebookowej, możecie skontaktować się z przemiłą osobą, która je wykonuje i złożyć zamówienie. Bransoletki te naprawdę nie są drogie i ładnie prezentują się na dłoniach.
Na przesyłkę czekałam 2 dni, więc jest to bardzo krótki okres czasu :)
Naprawdę warto się skusić na nie!:)

Już wkrótce postaram się zrobić dla Was małą stylizację z tymi bransoletkami, a tymczasem dodaję ich zdjęcia :








xoxo
Magz

1 komentarz: