środa, 26 września 2012

Lordsy.






Witajcie! :)
Wracam do Was z moimi nowymi butami - lordsami.
Jak już wspominałam, zamówiłam je na stronie DEEZEE.pl.
Nie wiem, czy bym się na nie zdecydowała, gdyby nie dwie promocje w jednym dniu. Cena ta była już całkiem przyjemniejsza dla oka :)

Buty dostałam w bardzo ładnym pudełeczku z różową wstążką, gdzie również znajdował się rachunek.




Kilka razy już w tych butach chodziłam i muszę przyznać, że są bardzo wygodne:)
Niestety, nie są to buty na typowe jesienne dni, dlatego jak tylko pojawia się słońce to chętnie je noszę:)

Mam dla Was jeszcze kilka zdjęć. Może dzięki nim, namówię kogoś także do ich kupna!










+

Mam jeszcze dla Was muzyczną ciekawostkę!


(Kliknij TUTAJ , aby przenieść się na stronę Youtube)


Chciałabym serdecznie zachęcić do odwiedzin oraz subskrypcji kanału mojego mężczyzny na YOUTUBE.
Videa, na których ukazuje swoje własne kompozycje na basie są naprawdę genialne!
Zgodzicie się ze mną, że jest bardzo utalentowany?:)




xoxo
Magz






9 komentarzy:

  1. Obłędne baleriny:D

    http://lulaleecrumb.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne ! kocham buty z kolcami < 3
    xoxo
    sooscandalous.blogspot.com + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Również dodaję do obserwowanych!

      Usuń
  3. te buty są świetneee, sama się zbieram do kupna i jakoś mi wolno idzie :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zastanawiałam nad ich kupnem długi czas. Jedyne co mnie skusiło to promocyjna cena:)

      Usuń
  4. świetne są;)
    też takie planuję kupić;)
    dodaję do obserwowanych,jeśli możesz proszę o rewanż;)

    zapraszam do mnie:
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz zadowolona z tych butów:)
      Dodałam także do obserwowanych:)
      Pozdrawiam!

      Usuń