poniedziałek, 17 września 2012

Ćwieki, Ćwieki, Ćwieki...


Czy wy również zakochaliście się w ćwiekach , które upiększają jesienno-zimowe ubrania ?
Bo ja absolutnie tak!
Torby, buty, koszule z dodatkami ćwieków to mój Must Have tego roku :)

W dzisiejszej notce, chciałabym Wam przedstawic po krótce rzeczy, które zamówiłam i na które aktualnie czekam z wielką niecierpliowością!

1) Z okazji zbliżających się moich urodzin, postanowiłam zaopatrzec się w klasyczną czarną sukienkę z dodatkami ćwieków na biuście. Zdecydowanie ubiorę ją na swoją uroczystość w gronie rodzinnym i już nie mogę się tego doczekać :)



Sklep: Allegro
Koszt : 99,99 zł (bez kosztów przesyłki)


2) Lordsy z ćwiekami - buty na które polowałam już kilka miesięcy. Spotykałam się z różnymi firmami, zazwyczaj kosztowały bardzo dużo jak na pół-buty. Zdecydowałam, że jeszcze trochę się rozejrzę i jestem z tej decyzji bardzo zadowolona, ponieważ znalazłam identyczne buty na dobrze Wam znanej stronie DEEZEE.

Czasami na stronie możecie spotkać się z takimi promocjami jak "darmowa przesyłka w weekend" , czasami też gdy przychodzą do was newslettery na e-mail, możemy skorzystać z podanych tam kodów rabatowych, które głownie wynoszą 10%. Ja trafiłam akurat na 2 rzeczy jednocześnie i tym sposobem zaoszczędziłam troszkę pieniążków :)



Sklep : Deezee
Kwota: 89,00 zł



3) Buty Motocyklówki tzw. "biker boots" - Hit tej zimy/jesieni, jednakże spotykane były także w zeszłym roku. Według mnie świetnie będą pasowały z legginsami i czarną ramoneską, czyli ze standartowym lookiem, z którym możemy spotkac się obecnie w sklepach każdych sieciówek :)




Sklep : Allegro
Koszt : 110,00 zł (bez kosztów przesyłki)




+


Chciałabym zachęcić Was do odwiedzania Blogu mojej koleżanki Moniki, która niedawno dołączyła do modowej społeczności na blogspocie :) Możecie obejrzeć tam jej stylizacje jak i recenzje różnych kosmetyków. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie!

Serdecznie zapraszam na How To Make Life More Pretty


xoxo
Magz

2 komentarze:

  1. oomg te wysokie buty nieziemskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy wstawiłabyś link do tej sukienki? jest naprawde świetna :)

    OdpowiedzUsuń